1 år :)

Hej!
Ett tag sen nu minsann, men nu är jag back on track ;) Idag är det den 27 Juli (om någon missat det vill säga...) vilket innebär att igår den 26 Juli hade jag och mitt hjärta varit tillsammans i 1 år :) Ett år av glädje och kärlek, ett år där jag kunnat vara mig själv till etthundra procent.
Har bara 2 dagar kvar på jobbet nu sen drar jag till Göteborg till hjärtat på obestämd tid. Ska bli så härligt att få sova med honom och pussa på honom igen!
Vet ni hur glad jag är över att ha det såhär? Jag kan inte med ord förklara hur mycket jag känner för denna kille. Vi konstaterade häromdagen att ordet "älska" inte räcker riktigt. Får nog hitta på ett nytt ord eller något. Vad vi har är iallafall helt perfekt. Känner mig så fruktansvärt lycklig! Jag känner bara att jag vill göra allt med honom. Jag kan se honom som min framtida make och som pappa till mina barn. Fantastiskt.
Något jag däremot lärt mig med åren är att man inte ska ha så bråttom. Vad jag ser framför mig ligger väldigt långt fram i tiden. Men jag bara älskar känslan. Låt den infinna sig för alltid!
I feel so aliiiive!!!

RSS 2.0