Helgen över...

Ja, då var helgen över. Har varit en mycket bra helg :) Var hos Y i fredags, myste massa :) Igår var jag på förfest hos Malin, sen depå efter det. Galet mycket folk, lite fööör mycket faktiskt. Sjukt... såhär innan löning på onsdag. Hmm, sen när blev folk rika? ;)
Idag har jag mest slappat, varit i åhus och ätit glass med Maria. Sen umgåtts med Louise efter det.
Imorgon är det praktik hela dagen som gäller. Ska förbereda mig inför slutbedömningen på onsdag. Hoppas det går vägen nu!
Håll tummarna för mig på tisdag och onsdag!
PUSS
//Ippa

Snart gäller det...

Hej! (och sorry för en riiiiktigt kass uppdatering). Mycket i huvudet nu. Sista veckan på praktiken. Det är möjligt att jag är leg. sjuksköterska på onsdag. HOPPAS. Bara en sista grej kvar att klara...
Sov hos min älskling inatt, mysigt :) Vaknade sent, sen upp och shoppa på systemet, sola och nu snart in i duschen. Blir fest ikväll hos Malin, sen utgång på det. Ska bli öööövertrevligt!
Jag älskar verkligen livet just nu.
Kär i känslan...

Fullt ös medvetelös

Ja, dålig uppdatering på grund av allt som händer just nu. Full rulle så att säga!

Är på sjukhuset mest hela dagarna. När jag inte gör det så sover jag eller så tränar jag. Och träffar vänner och pojkvän såklart. En fest varje helg försöker jag också hinna med. Ett MÅSTE för att jag verkligen ska känna att jag lever mitt liv. Man lever bara en gång har vi redan konstaterat.

Igår jobbade jag på dagen sen blev det lite handboll efter det sen direkt hem till min älskade pojkvän. Åh, om ni bara visste hur mycket jag älskar honom! Sov där, myste lite och somnade till filmen som vanligt. Kass är jag, men så är det med den sömnbrist man har. Jag sover nästan aldrig mer än 6 timmar nu för tiden. Dåligt. Ohälsosamt. Men det är bara lite mer än 2 veckor kvar... sen jävlar ska jag sova!

Sov i alla fall till 12 idag och gick väl upp vid halv 1... åt en riktigt god dunderfrukost tillsammans med Y, sen iväg till sjukhuset igen. Jag skojjar inte.... jag bokstavligt talat BOR där nu. Usch.

Jobbat kväll och är äntligen hemma. Tänkte jag skulle bota mig sjuka mensvärk sen hoppa i säng. Imorgon blir det ett dagpass på sjukhuset och sen hem till min älskling och äta god middag och mysa :)

Jag har verkligen världens bästa liv. Skulle inte vilja byta bort någonting.

Kärlek
Ippa

Söndag

= ångest!
Igår blev det grillning med Louise, sen lite fest på det. Hade supertrevligt. Galet. Har lite småångest idag. Var i alla fall på förfest hos Joel vilket var skoj :) Sen utgång på grand och t-baren.
Sen åkte jag hem till min fina man och sussade. Älskar dig!
Ikväll blir det bara att förbereda sig inför mittbedömningen imorgon.
Puss!
//Ippa

En lördag senare...

Hoppsan, denna blogg är inte alltför uppdaterad!

Vad har hänt sen sist? Jo jag har haft mitt sista seminarie ever. Fick VG på mitt slutarbete och ingen kunde varit lyckligare än jag.

Jobbade natt inatt. Sovit fram tills nu.

Såg älsklingen och hans lag förlora igår mot ett gäng sopor. Så en match med två helt bortkomna lag kan väl sammanfatta det hela. Usch vad tråkigt det var...

Ska grilla och festa på min gård ikväll. Inte fel. Inte alls.

En snabbis... fortsättning följer!

Nu jävlar!

Helgen var AWESOME. Lund var galet. Fick en riktigt karatefylla efter 2 tetrapak med vin. Men så värt det. Blåmärken på diverse ställen och skrapsår lite här och var. Tecken på att man haft roligt!

Nu är man tillbaka till verkligheten igen. Haft sista etikhandledningen idag. Sjukt. Sorgligt :(

Idag blir det plugga lite inför HLR-utbildningen imorgon. Sen blir det en promenad med Maria. Ska ut och gå mycket denna veckan för att komma igång igen. Inte tränat på 2 veckor och en jäkla ischias har jag. Men det får gå! Så börjar med lite mjukstart sen nästa vecka blir det mer :)

Ikväll ska jag till Micca och snacka skit :)

Livet leker så otroligt bra nu. ALLT känns sjukt bra. Älskar mig själv och mitt liv, skulle aldrig vilja byta bort det för något!
//Ippa

39 dagar kvar...

RSS 2.0