Snart freeedag!

Längtar! Praktik hela dagen, näst sista imorgon... skönt att ha det avverkat! Sen blir det thaimat hemma hos Marcus. Lite lyx så att säga! Sen blir det gå och lägga sid tidigt så man pallar upp på lördag och träna. Jag är verkligen inne i moodet nu :)

Efter tränignen på lördag blir det kalas hos systeryster som fyllt år. Ska bli så kul att få se deras hus :) Lite smått avundsjuk, men ändå inte!

Jag dras hela tiden mellan det där. Jag älskar mitt liv som det är nu, just för spontanitetens skull. Jag har nästan bara mig själv att tänka på och jag gör som jag vill. Vill jag dra till mallis imorgon... ja då gör jag det! Men det är klart man längtar till vuxenlivet också på ett sätt, med en man, fint hus, barn och hela köret. Självklart. Men det är kul att ha det framför sig också (om det nu någonsin händer ;P) :) Jag har sagt det förr och jag säger det igen "happiness is a way of travel, not a destination".

Tänk på det!
Godnatt!
//Ippa

Today's workout

Tid: 60 minuter
Distans: 9,0 km
Kcal: 635

Ledig torsdag!

Sjukt skönt! Ska bara njuta av ledighet.... och plugga förstås ;P Sen ska jag klippa mig, köpa present och sen träna... fullt ös!

Hoppas ni har en trevlig torsdag!
Puss&Kram
//Ippa

Today's workout

Tid: 60 minuter
Distans: 8,3 km
Kcal: 555

Jodå

Grymt sliten idag. Fick gå hem tidigare från praktiken. Skönt. Ska snart sätta mig och plugga en stund, sen blir det träning senare ikväll! Kör en timmes löpning nu för tiden varje gång. Ack så jobbigt men skönt (efteråt...) ;P
Mycket mer på schemat har jag inte, laddar inför kvalmatch imorgon!
Puss&Kram
//Ippa

Jobb :)

Då har man fått jobb :) Det är på ett särskilt boende, blir säkert skitbra! :)
Nu är det dags för mig att sova, upp tidigt imorgon.
Puss
//Ippa

Hela världen smilar

Underbar dag tror jag att detta blir, förutom att jag började dagen med att gråta för att jag drömt en hemsk mardröm. Ja, jag är superkänslig för mina egna drömmar. Jobbigt =/ Gick upp, pussade älskling hejdå och sen hem för att göra vid mig. Anställningsintervju halv 2... sen iväg till praktiken och jobba kväll.
Ser fram emot veckan trots att den består av nästan bara plugg. Men ska bli skönt att äntligen ta tag i det på riktigt. Har varit mycket med det privata som gjort att jag inte orkat. Men nu känner jag mig redo för att kämpa. Ska göra mitt allra bästa.
Anledningen till att jag ser fram emot veckan är:
1. Plugget, konstigt nog... men pluggar jag mycket så känner jag mig förmodligen mindre stressad.
2. Handboll på onsdag.
3. Träning (går skiiitbra nu!)
4. Sista veckan på praktiken (+ en dag nästa vecka)
5. Kalas hos syster på lördag.
Let's go!
Säger grattis till en fin vän :) Du vet vem du är :) Verkar som att hela världen har vårkänslor. Ibland resulterar kärleken i fantastiska saker. Underbart!
//Ippa

Thursday's workout

Tid: 62 minuter
Distans: 8,2 km
Kcal: 535

Fredag + Lördag

Igår blev det shopping i Malmö med Maria och Louise. Köpte 2 par örhängen, en kofta, en sjal och en jacka. Är mycket nöjd :) Det som fattas nu är ett par nya jeans som förhoppningsvis ska inhandlas idag här i Kristianstad. Sen får vi se vad som händer, antingen fest eller slappa. Får se vad jag känner för framåt eftermiddagen! Men nu blir det till att göra vid sig och sen göra stan.
Pussar
//Ippa

Today's

När vaknade du imorse?
Svar:
07.30

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
SHOPPING!

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nej jag ringde ingen imorse.

Vilket humör är du på?
Svar:
Ledsen.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Svarta jeans, svart-vitrandig tröja. Väldigt tråkig outfit med andra ord.

Har du ont någonstans?
Svar:
Hjärtat.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Choklad typ.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Ja du... min senaste lön var i somras och den var väl på en 12000 kanske?

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
En kaffe och cheesecake.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Min mail.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Jag ska inte göra någonting, bara ta det lugnt.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Det blir nog inget.

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att jag är sjukt intressant!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Absolut iiingen aning.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Nej det är nog fattigt med det.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Jag fotade min nyinköpta jacka.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nej inte mer idag, har redan gjort av med en del.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
Sängen.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
20.10... så va hon 20.28.

Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag borde bara sova.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Det ska bytas om till myskläder strax.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Jag hade nog frågat en viss person.... "hur FAN tänker du?!".


Äntligen!

Ledig i 3 dagar nu, gött som tusan! Ska till Malmö imorgon, riktigt fint! :) Ska skrivas inköpslista ikväll för jag har glömt en massa måsten som ska inhandlas... får tänka igenom det där ;)
Varit på praktiken idag som vanligt, nu blir det lite plugg och träning till tusen. Efter det ska jag sova tidigt hade jag tänkt mig så jag kan promenera en massa imorgon. Erfarenheterna säger att man är jävligt trött efter en hel shoppingdag... både i huvudet och fötterna.
Nej, dags att ta tag i eftermiddagen/kvällen!
//Ippa

Yesterdays workout

Tid: 31 minuter
Distans: 5,1 km
Kcal: 371
+ Styrketräning

LOVE YOU YOU YOU <3

Jag tänker på dig varje gång jag ser solen för när jag är glad, som jag blir av den, så associerar jag det till stunder med dig. När det är kasst väder så tänker jag på dig för att bli gladare och tänka mer positivt. Alla de stunder då jag håller någon i handen när de tar sitt sista andetag... ja då tänker jag också på dig. Då tänker jag på att det är dig jag vill hålla i handen när det är jag som ligger där. När jag ser en gammal människa så tänker jag på att det är dig jag vill bli gammal med. När jag ser små barn springa omkring och leka så tänker jag att det är dig jag vill ha som pappa till mina barn.

När jag ser bilder från olika resor som människor har gjort så tänker jag att jag vill uppleva alla äventyr i världen tillsammans med dig.

Vi har så mycket att se fram emot.
Min kärlek.

Wednesday

Onsdag som sagt. Varit på praktiken hela dagen. Sista dagen för denna veckan imorgon, sen är det bara en vecka kvar! På fredag ska jag till Malmö och shoppa som jag nämnt tidigare, ska bli roligt :)
Dagens planer; strax mata och gå ut med vovvar, plugga och kanske träna om jag pallar.
Puss&Kram
//Ippa

Tuuuesday!

Hej!
Hektisk dag på praktiken, helt slut i huvudet nu. Efter praktiken drog jag direkt och handlade och lämnade varor till min boyfriend som tragiskt nog är magsjuk :( Stackaren! :(
Nu är jag i alla fall hemma och ska plugga sisådär en timme innan jag drar och tränar. Äntligen! (Så blir jag väl säkert magsjuk sen... bingo!) Hehe.
Efter träningen blir det en lugn kväll framför tvn. Me like!
//Ippa

Det är så det är


10 FAVORITER

Färg:
Är mycket för grönt nu för tiden
Mat: Något gott kött med potatis och en smaskig sås till!
Band: Favoritband? Hmm..
Bok: Läser typ ingenting, förutom kurslitteratur och där har jag ingen favorit... bara massa hatobjekt
Sport: Friidrott och handboll!
Årstid: Sommaren helt klart.
Veckodag: Älskar fredagar. Då har man hela helgen framför sig.
Glassmak: Choklad.
Tid på dygnet: Kvällen :)

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Likgiltigt
Smak: Varken äter eller dricker något för tillfället... så... saliv?
Kläder:  Gråa jeans och en svart-vit randig tröja
Bakgrund: På dator? En bild på min hund i trädgården :)
Nagellack: Svart på tånaglarna :)
Tid: 14.44
Omgivning: Mitt rum

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Nej`? :)
Brutit mot lagen: Jodå haha
Blivit arresterad: Neeh
Badat naken: Check!
Varit med på TV: Jopp
Kysst någon du inte känner: Alla har vi väl varit unga och dumma.

2 VAL

Kaffe eller te: KAFFE
Vår eller höst: VÅR

1 ÖNSKAN:

Att jag och mina nära får vara friska! :)

Monday!

Ny vecka, nya tag!
Igår blev det inget matchtittande, hade alldeles för ont i magen. Stannade hemma och sov istället :) Sen hämtade jag däremot upp min älskling så drog vi hem till honom och myste. Han är fantastisk min man :)

Upp och iväg idag till sjukhuset. Det stod case på schemat. Det gick bra, men drygt är alla dessa seminarium och grejer. MEN... en sak mindre nu! Tackar vi för :)

Nu är det full fart fram tills fredag som gäller. Ska vara 3 dagar ute i hemsjukvården nu sen blir det shopping i Malmö på fredag. Lovely!

Ha det fint!
//Ippa

Söndag...

Jävlar vad helgen går fort. Deppigt. Dagens planer är; vara ute i det fina vädret. Satt ute innan i skinnjacka och jeans mot en vägg... helt vindstilla. Jag svettades. Så härligt!!! Ska snart in i duschen och sen ska jag kolla på basket med Louise. Nice :) Inte varje dag man kollar på det. Sen ikväll blir det väl kolla när älskling spelar match. Sen myspys :)

Hoppas ni får en härlig söndag!
//Ippa

Skithelg!!!

Vaknade med feta magsmärtor ännu en dag. Jag som trodde det skulle vara över, men icke. Till råga på allt så fanns det inget bröd när jag skulle äta frukost. Sen hade jag sett fram emot en underbar hemmamatch idag, särskilt eftersom jag varit på ALLA hemmamatcher denna säsongen... men nejdå. Det sket sig det också!

Ska snart iväg och kolla på barnvagn med systeryster (och magen hihi) + sambo och mamma och Patrik. Sen blir det väl... jaa... ingenting!

//Ippa


Dååååså

Jag har insett att min senaste kyss... var precis lika underbar som de brukar vara, han kysser så bra!
Jag lyssnar på... min intuition och mitt hjärta.
Jag mår bäst när jag... ligger i min älskades armar.
Stockholms bästa stadsdel är... gamla stan för att där är så himla mysigt!
Jag pratar... om allt hela tiden.
Jag älskar/tycker om... att vara frisk, kunna träna och leva livet!
Min bästa vän(ner) är... de bästa som finns helt enkelt.
Min första riktiga kyss... kommer jag nog inte ens ihåg, haha.
Jag avskyr när folk frågar... om jag har silikonbröst.
Kärlek är... underbart underbart underbart men också förödande ibland.
Någonstans, tänker någon... på mig tror jag ;)
Jag kommer alltid att vara... en person som tänker för mycket.
Jag är hemligt förälskad i... jag är aldrig hemligt förälskad eftersom jag är ganska öppen med allt :)
Sist jag grät var... igår
Min mobiltelefon är... ganska bra faktiskt :)
När jag vaknar på morgonen... så tänker jag alltid att jag vill dö.
Innan jag går och lägger mig... tänker jag "faaaan vad gött!"
Just nu tänker jag på... att jag borde gå och ta tempen, hade ju feber igår.
Bebisar är... underbara, söta och jävligt jobbiga.
Homosexuella är... precis som vi andra fast de tänder på samma kön som sig själva. Big deal?
Blondinbella är... sjuk i huvudet typ. Hur orkar hon?
Ikväll ska jag...  Jobba, och sen hem till Micca :)  
Imorgon kommer jag... ha sovmorgon förhoppningsvis :)
Jag vill verkligen... vara frisk!

Magkatarr =/

Check på den... faaan vad ont det gör. Kan inte äta fast jag är skithungrig :( Drog till gymmet efter jag skjutsat Y till stationen... skulle springa 30 min hade jag tänkt. Men det blev bara en kvart. F*tt* vad ont ont ont, känns upp i bröstet med :(
Nu är det tomt igen, nu när jag vill ligga i min pojkväns varma trygga armar. Saknar saknar saknar dig redan. Tycker det ska bli söndag nu... Resten av kvällen blir det väl bara att försöka få ner något i magen. Sen lite tv och plugg på det. Perfekt.
Puss //Ippa

Ledig torsdag!

Japp idag är en ledig dag, sjukt nice! Haft sovmorgon tillsammans med mitt hjärta. Mysigt :) Sen drog han till skolan så jag drog hem. Idag är väl planerna inte så många förutom att skjutsa Y till stationen då han ska till Göteborg. Buhu :( Sen blir det träning, äntligen. Har ju varit sjuk men hoppas på att vara fit for fight igen idag :) Återstår att se! Annars blir det väl mest plugg och slappa skulle jag gissa på. Jobbar kväll imorgon så det blir ännu en sovmorgon. LYX! :) Puss&Kram //Ippa

Ibland svider sanningen så hårt...

även om man visste om den tidigare!
Jag har fått det svart på vitt nu. Hur fan kunde du? Jag älskade dig så JÄVLA mycket, vet du det? Hur kunde du komma hem och låtsas som ingenting? Viska samma sköna ord som jag trodde på varenda gång. Minns du när jag sa till dig att saker och ting alltid kommer fram tillslut?
Även om jag innerst inne visste om det... så blir det så jävla jobbigt att höra det från någon annan. Höra de satans orden från någon annan än DIG. Det gör ont som fan att du kallas "player" för det betyder att jag var blåst nog att "spelas med" i nästan 5 år. Fem jävla år av mitt liv.
Det är ett under att jag litar på min pojkvän när man tittar tillbaka på tidigare erfarenheter... men jag antar att personen i fråga verkligen måste förtjäna att bli litad på. Jag älskar älskar älskar dig till månen och tillbaka... alltid alltid alltid. Jag vet att du aldrig skulle göra mig illa, aldrig någonsin. För du och jag, vi har något som inte många andra har. Utan dig är jag bara halv, om ens det.
Det är skillnad på kärlek och kärlek...

Sjuk =/

Sjukstuga tillsammans med älskling idag. Vi är sjuka, fast jag är inte lika mycket som han. Men det blev inte mycket sömn inatt. Spenderar kvällen inomhus under en filt, hoppas på att det inte blir värre. Fick som sagt stanna hemma från praktiken idag så hoppas på att kunna gå dit imorgon.
Puss&Kram
//Ippa

Today's workout

Tid: 41,26 min
Distans: 5,89 km
Kcal: 400

Sunday....

Söndag... redan?
Jag har ju knappt hunnit blinka!
Och söndag betyder måndag imorgon
Hur bull är inte det då?
Pallar inte
Vill inte
Vill bara vara hemma nu
Men det blir inget med det
För nu ska jag bege mig till älskade friskvårdhuset
Svettas lite
Sen blir det kanske bio med hjärtat ikväll
Puss
//Ippa

Ska vi älska lite grann?

Som bara kära kan...

Saturday

Ja, äntligen lördag!
Haft sovmorgon
Det var uuunderbart :)
Slappar vid datorn nu
Ska städa mitt rum
Sen "städa" mig själv
Sen blir det middag här hemma ikväll
Träffa min älskling
Finally
Det blir en enastående meny tonight
Skagentoast till förrätt
Älggryta till huvudrätt
Vit chokladmousse med passionsfrukt till efterätt
Hur bra får det bli egentligen?
LOVELY
//Ippa

Mycket nu...

Det är mycket nu. Det är mycket som fan. Jag försöker hålla min fasad uppe men ibland rinner bägaren över helt enkelt. Jag var på skitbra humör när jag lämnade jobbet i eftermiddags. Gött med helg! Men sen räcker det med att någon jävel dammsugar när man ligger och sover, och att en annan avbokar en träff med mig pang bom. Kan tyckas vara småsaker och visst, det är det. Men jag blir förbannad... och besviken. För det är något jag själv aldrig skulle göra. För när någon i min familj ligger och sover så går jag bokstavligen på tårna, och tar 20 sekunder på mig att stänga toadörren. Har jag bestämt något med någon, så ser jag till att fullfölja det om jag så har 40 graders feber och halsfluss. Alla de gånger jag har varit SÅ JÄVLA SJUK och festat, festat och festat. För i slutänden betyder respekt ALLT. Och jag vill inte vara någon som folk stör sig på eller tycker illa om.

Vad är det för idé att ha någon moral när ingen annan har det?


Från och med du

Japp, nu är det fredag och helg
Hur skönt som helst!
Varit en bra dag på praktiken idag


Ska leka med Maria och kanske lite andra girls senare ikväll
Ska bli supermys
Innan dess blir det thaimat
Hur gott?
Gott så in i helvete!
Ska bara ha det bra heeela helgen
Träffa min älskling imorgon som jag inte träffat på en vecka
Och 3 rätters middag hemma hos mamma
På söndag kommer min älskade kusin
Så behöver jag säga att jag ser fram emot helgen?
//Ippa

För mycket "dötid"...

1. Är du singel? Nej, har pojkvän sedan 100726 :)
2. Är du lycklig? Ja just nu är jag superlycklig :)
3. Är du uttråkad? Ah, skämtar du eller... jag gör trots allt en LISTA!
4. Är du ledsen? Nej :)
5. Är du italienare? Nej?
6. Är du gravid? Nej det hoppas jag inte :S
7. Är du full? Nej det får jag vänta med till helgen...
8. Är du en cooling? Sa jag att det är Ippa som skriver?
9. Är du från Irland? Nej?
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej och har aldrig varit. Tur för dem ;)

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek men attraktion :)
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja och jag hoppas att det är slut med det nu!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Always<3
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Gillar och gillat... jag har väl varit intresserad men aldrig talat om det
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja massvis <3
6. Har du haft en hemlig beundrare? Om jag vet om det så är han ju inte hemlig...
7. Är du kär? Ja så in i helvete!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Har funderat mycket på denna faktiskt. Rent juridiskt är det ju bra... men det går att ordna på annat vis. Men aaa... svar är nog: det spelar ingen roll så länge jag är lycklig! Men det hade kanske varit väldigt mysigt :)

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Både kärlek och lust är två saker som inte blir fulländade känslor innan de kombineras med varandra.
2. Hår eller ögon? En kombo?
3. Katt eller hund? HUND

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner såklart :)

5. TV eller Internet? Internet!!!
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola i mitt hjärta
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Varannan helg?
8. Pengar eller lycka? Lycka!

9. Dag eller natt? Beror på vad ändamålet är...
10. MSN eller mobil? Mobil :)

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Neh?
2. Brutit ett ben? Jodå
3. Gjort nåt du ångrar? Haha, måste påminna er om att det är Ippa som skriver... igen.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej och tänker fan aldrig göra det heller :S
5. Ljugit för någon du tycker om? Jo.....
6. Ätit en hel tårta? Nej herrejisses.... inte ens JAG kan äta så mycket
7. Gjort bort dig offentligt? Måste jag nämna att jag kräkt mitt på ett dansgolv?
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, för att jag saknade tryggheten i början men sen insåg jag att jag var tvungen att följa mitt hjärta... och se vad bra det blev!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja =/
10. Velat försvinna? Ja djupt under jorden många gånger

Skit
Vad såg du på tv sist? Halv åtta hos mig
Vems blogg läste du sist? Kissies!
Vad åt du sist? Yoghurt
Vem pratade du med sist? Syster
Vad sa du? Att vi ses imorgon!
Vem ringde du sist? Mamma
Vem messade du sist? Yazdan
Vad läste du sist? Veckorevyn
Vem pussade du sist? Gaston
Vem kramde du sist? Gaston :)
Vem bjöd du sist på något? Jag bjöd min pojkvän på en handbollsmatch :)
Vad köpte du sist? Kommer inte ihåg :P


Imorgon!!!

ÄLSKA fredagar!!! Blir en dag på praktiken då, sen umgås med vänner. Bästaaaaa <3
Varit på praktiken hela dagen idag också. Sen drog jag direkt och tränade, skönt! Blev uppraggad på gymmet av en sjukt skum kille :S drägg! Men nu är jag hemma i tryggt förvar ;) Ska duscha och käka och sen blir det slappa i soffan =D
Puss&Kram
//Ippa

Wednesday

Varit på praktiken hela dagen
Varit en kanondag
Mycket att göra som vanligt
Gjort i princip allting helt själv
Det är bara då man lär sig
Nyss kommit hem
Verkar som att ingen vill leka med mig tonight
Så jag får väl dra till gymmet i brist på annan sysselsättning
Japp, gymmet blir det
Löpbandet it is
//Ippa

Today's workout

Löpning
Tid: 30 minuter
Distans: 4,64 km
Kcal: 327
Stryketräning
Tid: 60 minuter
Muskelgrupper: Överkropp (biceps, triceps, bröst, rygg, axlar) + mage

Övergrym träning <3

Ja, jag är en av de sjuka människorna som älskar att träna
Ju mer svett desto bättre
Idag var träningen awesome
Började med att springa 20 minuter på löpband i ganska hög fart
Sen styrketränade jag i ungefär en timme - tungt
Sen 10 minuters jogging på löpbandet igen
Perfekt träning enligt mig
Tänk om man gjort det varje dag
Fatta hur fit jag hade varit då!
Imorgon blir det löpning
Fett motiverad
//Ippa

En styck tisdag

Ja idag blev det sovmorgon
Obeskrivligt skönt
Ska bara chilla idag
Kanske plugga lite
Men det brukar jag säga
Sen blir det aldrig något ändå
Ska även träna ikväll
Blir löpning och styrketräning
Sen bara ta det lugnt ikväll
Och ladda för 3 dagars praktik
Var och kollade när Y spelade fotboll igår
Han gjorde mål
Lagom till när jag ser honom spela match första gången
Jag och Louise kom på ett nytt uttryck
"Fan vad dåligt jag mår, det känns som om jag vore bänkad i division 6"
Roligt va?
Det är nog bara jag som har så dålig humor :P
Puss&Kram
'//Ippa

Tack för helgen!

I fredags... mys med Maria, film och grejer vettni!

I lördags... fest @ my place sen utgång på T-baren.

I söndags... fin frukost med Maria, handboll med älsklingen sen iväg till mamma på middag.

Helgen kunde inte blivit mycket bättre. Tack! :)

Börjar med mjukstart på praktiken. Ledig imorgon. Awesome. Sovmorgon it IS!

PUSS&KRAM

På T-baren :)


WEEEEKEND!!!!

Underbart med helg
Äntligen två lediga dagar
Jag som älskar fredagar också
Det är likamed frihet :)
Ikväll ska jag bara ta det lugnt
Äta min favoriträtt
Sen chilla framför tvn
Imorgon är det fest som gäller
Kommer nog bli superdupernice!
//Ippa

Hemma på lunchen

Ja ni
I förmiddags var jag på praktiken
Nu är jag hemma för lite lunch
Sen ska jag på studiebesök hos biståndshandläggare i eftermiddag
Ska bli intressant
Sen direkt efter det blir det träning på gymmet
Men nu blir det VILA
//Ippa

FY FAN!!!!

Alltså kommentaren om natten: FY FAN! Sov typ... 3 minuter? Under den stunden hann jag drömma mardrömmar. Annars låg jag mest och tänkte, tänkte och tänkte. Sen kom Y hem vid 04 och pussade på mig som tur var, låg och snackade och kramades och sen var det bara upp till jobbet som gällde. Fick gå hem 13 idag som tur var. Så jag sov i 2,5 timme innan det var dags att gå upp igen och göra vid sig för underbar handboll mellan IFK Kristianstad och HK Drott. Slutade 27-17. Lovely.
Nu är jag hemma hos Y och väntar på att han ska komma hem. Sen blir det förhoppningsvis en natt med mycket sömn. Lillördag idag dock och han bor i studentlägenhet... så sömnen kanske inte blir något vidare ändå ;P
Nu längtar jag mest till helgen och FÄZT!
//Ippa

RSS 2.0