Dååååså

Jag har insett att min senaste kyss... var precis lika underbar som de brukar vara, han kysser så bra!
Jag lyssnar på... min intuition och mitt hjärta.
Jag mår bäst när jag... ligger i min älskades armar.
Stockholms bästa stadsdel är... gamla stan för att där är så himla mysigt!
Jag pratar... om allt hela tiden.
Jag älskar/tycker om... att vara frisk, kunna träna och leva livet!
Min bästa vän(ner) är... de bästa som finns helt enkelt.
Min första riktiga kyss... kommer jag nog inte ens ihåg, haha.
Jag avskyr när folk frågar... om jag har silikonbröst.
Kärlek är... underbart underbart underbart men också förödande ibland.
Någonstans, tänker någon... på mig tror jag ;)
Jag kommer alltid att vara... en person som tänker för mycket.
Jag är hemligt förälskad i... jag är aldrig hemligt förälskad eftersom jag är ganska öppen med allt :)
Sist jag grät var... igår
Min mobiltelefon är... ganska bra faktiskt :)
När jag vaknar på morgonen... så tänker jag alltid att jag vill dö.
Innan jag går och lägger mig... tänker jag "faaaan vad gött!"
Just nu tänker jag på... att jag borde gå och ta tempen, hade ju feber igår.
Bebisar är... underbara, söta och jävligt jobbiga.
Homosexuella är... precis som vi andra fast de tänder på samma kön som sig själva. Big deal?
Blondinbella är... sjuk i huvudet typ. Hur orkar hon?
Ikväll ska jag...  Jobba, och sen hem till Micca :)  
Imorgon kommer jag... ha sovmorgon förhoppningsvis :)
Jag vill verkligen... vara frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0