LOVE YOU YOU YOU <3

Jag tänker på dig varje gång jag ser solen för när jag är glad, som jag blir av den, så associerar jag det till stunder med dig. När det är kasst väder så tänker jag på dig för att bli gladare och tänka mer positivt. Alla de stunder då jag håller någon i handen när de tar sitt sista andetag... ja då tänker jag också på dig. Då tänker jag på att det är dig jag vill hålla i handen när det är jag som ligger där. När jag ser en gammal människa så tänker jag på att det är dig jag vill bli gammal med. När jag ser små barn springa omkring och leka så tänker jag att det är dig jag vill ha som pappa till mina barn.

När jag ser bilder från olika resor som människor har gjort så tänker jag att jag vill uppleva alla äventyr i världen tillsammans med dig.

Vi har så mycket att se fram emot.
Min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0