Snart freeedag!

Längtar! Praktik hela dagen, näst sista imorgon... skönt att ha det avverkat! Sen blir det thaimat hemma hos Marcus. Lite lyx så att säga! Sen blir det gå och lägga sid tidigt så man pallar upp på lördag och träna. Jag är verkligen inne i moodet nu :)

Efter tränignen på lördag blir det kalas hos systeryster som fyllt år. Ska bli så kul att få se deras hus :) Lite smått avundsjuk, men ändå inte!

Jag dras hela tiden mellan det där. Jag älskar mitt liv som det är nu, just för spontanitetens skull. Jag har nästan bara mig själv att tänka på och jag gör som jag vill. Vill jag dra till mallis imorgon... ja då gör jag det! Men det är klart man längtar till vuxenlivet också på ett sätt, med en man, fint hus, barn och hela köret. Självklart. Men det är kul att ha det framför sig också (om det nu någonsin händer ;P) :) Jag har sagt det förr och jag säger det igen "happiness is a way of travel, not a destination".

Tänk på det!
Godnatt!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0