FY FAN!!!!

Alltså kommentaren om natten: FY FAN! Sov typ... 3 minuter? Under den stunden hann jag drömma mardrömmar. Annars låg jag mest och tänkte, tänkte och tänkte. Sen kom Y hem vid 04 och pussade på mig som tur var, låg och snackade och kramades och sen var det bara upp till jobbet som gällde. Fick gå hem 13 idag som tur var. Så jag sov i 2,5 timme innan det var dags att gå upp igen och göra vid sig för underbar handboll mellan IFK Kristianstad och HK Drott. Slutade 27-17. Lovely.
Nu är jag hemma hos Y och väntar på att han ska komma hem. Sen blir det förhoppningsvis en natt med mycket sömn. Lillördag idag dock och han bor i studentlägenhet... så sömnen kanske inte blir något vidare ändå ;P
Nu längtar jag mest till helgen och FÄZT!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0