Det är så det är


10 FAVORITER

Färg:
Är mycket för grönt nu för tiden
Mat: Något gott kött med potatis och en smaskig sås till!
Band: Favoritband? Hmm..
Bok: Läser typ ingenting, förutom kurslitteratur och där har jag ingen favorit... bara massa hatobjekt
Sport: Friidrott och handboll!
Årstid: Sommaren helt klart.
Veckodag: Älskar fredagar. Då har man hela helgen framför sig.
Glassmak: Choklad.
Tid på dygnet: Kvällen :)

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Likgiltigt
Smak: Varken äter eller dricker något för tillfället... så... saliv?
Kläder:  Gråa jeans och en svart-vit randig tröja
Bakgrund: På dator? En bild på min hund i trädgården :)
Nagellack: Svart på tånaglarna :)
Tid: 14.44
Omgivning: Mitt rum

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Nej`? :)
Brutit mot lagen: Jodå haha
Blivit arresterad: Neeh
Badat naken: Check!
Varit med på TV: Jopp
Kysst någon du inte känner: Alla har vi väl varit unga och dumma.

2 VAL

Kaffe eller te: KAFFE
Vår eller höst: VÅR

1 ÖNSKAN:

Att jag och mina nära får vara friska! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0