Mycket nu...

Det är mycket nu. Det är mycket som fan. Jag försöker hålla min fasad uppe men ibland rinner bägaren över helt enkelt. Jag var på skitbra humör när jag lämnade jobbet i eftermiddags. Gött med helg! Men sen räcker det med att någon jävel dammsugar när man ligger och sover, och att en annan avbokar en träff med mig pang bom. Kan tyckas vara småsaker och visst, det är det. Men jag blir förbannad... och besviken. För det är något jag själv aldrig skulle göra. För när någon i min familj ligger och sover så går jag bokstavligen på tårna, och tar 20 sekunder på mig att stänga toadörren. Har jag bestämt något med någon, så ser jag till att fullfölja det om jag så har 40 graders feber och halsfluss. Alla de gånger jag har varit SÅ JÄVLA SJUK och festat, festat och festat. För i slutänden betyder respekt ALLT. Och jag vill inte vara någon som folk stör sig på eller tycker illa om.

Vad är det för idé att ha någon moral när ingen annan har det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0