Hela världen smilar

Underbar dag tror jag att detta blir, förutom att jag började dagen med att gråta för att jag drömt en hemsk mardröm. Ja, jag är superkänslig för mina egna drömmar. Jobbigt =/ Gick upp, pussade älskling hejdå och sen hem för att göra vid mig. Anställningsintervju halv 2... sen iväg till praktiken och jobba kväll.
Ser fram emot veckan trots att den består av nästan bara plugg. Men ska bli skönt att äntligen ta tag i det på riktigt. Har varit mycket med det privata som gjort att jag inte orkat. Men nu känner jag mig redo för att kämpa. Ska göra mitt allra bästa.
Anledningen till att jag ser fram emot veckan är:
1. Plugget, konstigt nog... men pluggar jag mycket så känner jag mig förmodligen mindre stressad.
2. Handboll på onsdag.
3. Träning (går skiiitbra nu!)
4. Sista veckan på praktiken (+ en dag nästa vecka)
5. Kalas hos syster på lördag.
Let's go!
Säger grattis till en fin vän :) Du vet vem du är :) Verkar som att hela världen har vårkänslor. Ibland resulterar kärleken i fantastiska saker. Underbart!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0