Dagens "I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW"

Som ni läsare redan vet, så var jag och provjobbade på ett ställe i onsdags. Kärringjäveln som äger stället skulle ringt mig i torsdags och säga om jag fick det eller inte. Idag fick jag nog, och istället ringde jag upp henne för att fråga rakt på sak om jag fick det eller inte.

Hon: Hej, välkommen till..... (blablabla)
Jag: Hej, det är Filippa som provjobbade hos er i onsdags.
Hon: Ehh, ja hej, förlåt att jag inte ringt innan.. men vi har valt att gå vidare med några andra... (blablabla)
Jag: Jaha, och det kunde du inte ringt och sagt? Du vet att jag gått och väntat på att du ska ringa va?
Hon: Ja, jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Jag: Jaja, det var ju tråkigt... men när jag tänker efter nu i efterhand skulle jag nog ändå inte vilja jobba hos er. Ni verkar sjukt oseriösa som inte tar människor på allvar.
Hon: Det är vi inte... vi har bara så mycket att göra...
Jag: Jaha, mycket att göra nu på högsäsongen då eller? Nej fy fan för er. Det är okej att jag inte fick jobbet, men ni kunde åtminstone ringt!

Så vad tycker ni? Har jag rätt att var arg?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra att du sa till men du borde uttryckt dej mognare?

2008-04-14 @ 17:11:50
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se
Postat av: Malin

Haha det var kul iaf, moget eller ej :P

2008-04-16 @ 16:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0