Den kommande, efterlängtade helgen.

Jag har planer inför helgen minsann.
På fredag (imorgon!) ska jag först gå i skolan, sen plugga som en dåre när jag kommer hem därifrån. Efter det ska jag skjutsa min mamma och Patrik till stationen (bye bye for 2 weeks!). Klockan 19.00 imorgon är det dags - IFK ska spela inför en fullsatt läktare. Det ni! När IFK vunnit (förhoppningsvis) ska jag och D hem till mig och mysa lite. Home alone, TJOHO.

Lördagen blir en mindre rolig dag. Det är nämligen dags för högskoleprovet. Jag ska få bättre än sist (ehm, not). Efter det äckliga provet blir det hem till vovsarna igen, och sen på kvällen blir det BIO med MICCA :)<3 "Ps! I love you" ska vi se :D:D:D

Nej nu blir det mer plugg och sen blir det träning med Gaston.

Köss

Kommentarer
Postat av: Anonym

He he, who doesn't liksom? :P Fick hela boxen i julklapp :) Btw, varför följde du inte med patte och morsan din? Du är galen kvinna!!! Anyways, önska de bon voyage!

2008-04-03 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0