Dessa söndagar alltså...

De är SÅ tråkiga! USCH! Jag vill hellre att det ska vara måndag (aaa.. men tanke på att vi bara har 2 lektioner imorgon så ;P) hihi. Soft vecka som kommer, verkligen... eller ja, jag måste göra en jäkla massa arbeten, men men... behöver inte ta mig till skolan iaf :D

Igårkväll var jag och D här hemma och tog det lugnt bara, det var skönt. Somnade halv 12 igår och vaknade halv tolv idag nu på förmiddagen HAHA. 12 timmars sömn.. bättre kan det inte bli :)

Nu idag ska jag städa mitt rum och sen ska jag nog ta en liten joggingtur med hundarna.. ett litet soft återhämtningspass.. kroppen mår ju inte som den ska.. men den behöver ju ändå röra på sig :) Nästa vecka ska jag nog ta en extremvecka faktiskt så att min kropp på detoxas lite - Behövs!

Nej nu ska jag ut och springa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0