Det här med boende dårå

Jobba - Plugga?
Bo hemma - Flytta hemifrån?
Bo själv - Bo med någon annan?

Ja, det är frågan som skapar ångest just nu.
Måste säga att jag trivs riktigt bra med att bo själv (jag veeet, inte samma sak när det inte är ens helt egna hus...)!
Finns ju fördelar och nackdelar med allting, men jag trivs riktigt, riktigt bra.
Sen har jag och D bott tillsammans varje dag och natt nu i två veckor och har inte bråkat eller varit osams, vilket är en sjuk lättnad för mig. Nu vet jag iallafall att vi kan bo tillsammans. Mycket bra.

Så.. om jag nu ska börja plugga (eller jobba) till hösten. Vad tycker ni jag ska göra? Bo hemma eller flytta? Och om jag flyttar - ska jag bo själv eller tillsammans med D (eller en kompis...)?

Dilemma som fan... men nu väntar friskis!

Kommentarer
Postat av: Micca

bo själv 6 månader eller ngt, sen kan du ju flytta ihop med Tha D ;P

2008-04-16 @ 18:36:13
Postat av: Sofia

Fuck Sverige och stick och plugga nåt redigt najs nånstans! :)
Ang. den där kärringen du snackade med, det hjälper sällan att vara otrevlig mot människor i en högre position än en själv. T.ex. om en lärare inte är världens snällaste så hade det inte hjälpt mig om jag var otrevlig mot denne. Man måst eju utnyttja situationen lite smart och tänka på sitt eget bästa!
Ang. Engla som FÖRSTÅR jag såklart att folk är intresserade av det. Men att seriösare tidningar som ex. DN skriver spaltmeter efter spaltmeter om det tycker jag känns fel. Det är kvällsblaskornas uppgift att skriva såna känslomässiga artiklar. Det är inte jätteovanligt att sånt här händer. Och vi måste blicka vidare, tänk bara alla andra nyheter vi nu missat!
That's it.

2008-04-16 @ 21:08:42
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0