Förbannade knähelvete

ÅH vad jag HATAR mitt knä!!! När jag var ute och sprang i förgår (?) så böjdes mitt knä bakåt eftersom det är väldigt instabilt, har alltid varit och kommer alltid vara. Så jag har haft skitont i det, men jag ville ju så gärna träna igår så jag drog till friskis, vilket inte var särskitl lönt.. kunde ju typ inte göra någonting, inte ens armhävningar... skitont att stå på knät. Gjorde bara ondare och ondare ju längre passet gick.

Kändes änåd ganska okej när jag kom hem men imorse vaknade jag med ett knä som var dubbelt så stort som det andra och FAN vad ont det gör.

Så nu blir det nog ingen träning för mig (igeeeen!!!!!!), förutom styrketräning-överkropp då.

"Med risk för att låta OMOGEN" - F I T T A också, FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Iallafall... igår var Niklas här igen och fotades eftersom redaktören på Tivoli (My) inte var nöjd med bilderna. Men nu fick vi nog till några riktigt bra bilder, så håll koll i tidningen imorgon!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0