Godmorgon!

AA, det är verkligen morgon för mig eftersom jag nyss vaknat. SKÖNT att sova ut, har ju blivit ganska många sömnlösa nätter nu i med prjektarbete och annat. Blev väckt av ägaren av Åhus camping som ville att jag skulle provjobba nästa onsdag, och det sa jag givetvis ja till. Får se om jag vill jobba där sen efter det, haha. Hyfsad lön, men inget O.B-tillägg (KASST!). Sen har jag snackat med några som jobbat där innan som tyckte det var jätteskoj och som sa att alla som jobbade där blev till en enda familj. Återstå att se kanske. Men nu har jag iaf tagit mig såhär långt. De verkar positiva till mig :)

En ny anställningsintervju väntar på fredag, som personlig assistent. Har ju hört mångas versioner av det... en del tycker det är jätteroligt och att det är det bästa som finns, medan det finns vissa som verkligen hatat det och slutat på dirren. Ingen som har erfarenheter och vill dela med sig av dem?

Mhm, det är väl det som händer. En annan stor grej är att min mamma och hennes man åker till Thailand på fredag. Fattar ni? På fredag hade jag kunnat sitta på ett flygplan till Thailand! På lördag kunde jag ha legat och solat i 40 graders väme! Men nej, tröga jag sa NEJ till att följa med. Men var skulle vi gjort av hundarna?? ajja. Kvar lämnar dem ett hus och 2 stycken hundar som inte är att leka med. Snacka om jobbiga veckor alltså, gå upp klockan 06 varje dag och släppa ut dem (ja.. de börjar gnälla och skälla vid den tiden).

Helvetes. Mycket att göra känns det som. PA-inlämning idag så det måste göras färdigt, biologigrej som ska lämnas in på fredag ska också lämnas in på fredag (har inte börjat...)+spanskauppsats som ska lämnas in på fredag (har inte heller börjat...)

I'm fucked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0