Helg=Slut

Nej, usch... nu är helgen slut, ganska deprimerande. Mår inte bra idag heller, så jag stannade hemma från skolan... mår verkligen inte bra alls. Min mage är helt cp och jag är fortfarande yr. Bajs. Kan inte sova längre heller för så fort jag ligger ner så snurrar allting. Men men, jag får väl sysselsätta mig på något annat sätt.

Igår var en helt ok dag, vi var och handlade och sen efter det pluggade jag (puh*). På kvällen kom Dagges kompis och en annan kille (fotograf) eftersom Dagges kompis skulle bli fotograferad. Det gick bra och det blev snygga bilder.

Idag händer nog inte ett skit, förutom lite historiaplugg och så om jag kan sluta bli yr någon gång. Sen måste jag skriva mitt tal som jag ska hålla imorgon. Kommer bli fett dåligt, men  men ;P

Nej nu ska jag ut med hundarna.
Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0