Jag säger så det!

Ja, nu var det måndag igen, men en jävligt skön måndag iofs :) Gick upp halv 10 för att käka frukost och nu sitter jag här. Ska träffa Caroline i skolan klockan 12 för att äta lunch, sen ska vi ha lektion från 12.40-15.40. Sen är vi LEDIGA resten av veckan. SKÖNT ELLER? AAA :D

Min veckoplanering.

Måndag: Skola 12.00-16.00 + träning av något slag
Tisdag: LEDIG, kanske till Malmö, till guldsmeden för att beställa ring :) + träning
Onsdag: LEDIG, ungdomsmottagningen 13.30, Fest @ Åhus
Torsdag: Förmodligen jävligt bakis så det blir nog sova och ta det lugnt
Fredag: Provträna för FCK
Lördag: Inget planerat
Söndag: Inget planerat

Soft vecka eller? :D:D:D
6 veckor kvar nu!!! I'm so excited (and I just can't hide it..;P)

Fast under denna veckan ska jag ju göra minst 1 arbete.. så det är ju mindre kul ;P Men jag slipper iaf att ta mig till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0