Jobbigt.

Tjenare!
Provjobbat idag på campingen. Fattar noll tyska så det var ju lite jobbigt, men annars gick det bra. Röriga datasystem, men det lär man sig. De skulle ringa imorgon och lämna besked och säga om jag får jobbet eller inte. Lite nervöst nu alltså... men jag vet i fan om jag får det.

Fick mail från mamma nyss och det var egentligen först nu jag fattade hur mycket jag saknar dem, för det gör jag faktiskt. Kom hem! Iallafall, hon hade köpt massa saker till mig hihi... KUL! :D Hon sa också att hon saknar mig och hundarna jättemycket och att de var röda som tomater, men det tror jag inte på. Mamma blir ju svart när hon varit en timme i solen = F U S K !

Jaja.. snart ska jag till Friskis.. träna lite.. sen hem hit med Carro och Louise som ska sova här inatt :)


Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0