Lördag - helg

Denna dagen kan sammanfattas med ett enda ord; Helvete. Usch och fy... inte alls kul att det är helg faktiskt.
För det första så hatar jag när folk skriker på mig, verkligen hatar. Fruktansvärt respektlöst. För det andra så finns det bara en massa horor i stan, usch jag hatar verkligen att gå i stan. För det tredje så hatar jag mig själv och min äckliga kropp så jävla mycket.

Jag ser inget slut på det här. Jag behöver hjälp helt enkelt. Till min hjälp har jag skaffat; Diet Fuel. Hoppas dem är bra nu då!

Nej ikväll ska jag bara sitta hemma själv... roligt värre.

USCH!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Micca

du får komma upp till oss o spela scrabble en stund senare om du vill :)
pussss

o btw tkr ja du e jätte fin

2008-04-12 @ 18:19:58
Postat av: Malijn

Ring in till mig imorgon på 203047 så svarar jag på det. Jag måste ha din födelsedata. :) Jobbar mellan 9-9. Knuffel

2008-04-12 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0