@ Malmö

Igår tog jag mig en tripp alldeles ensam till Malmö för att inhandla en studentklänning. Det blev en jättefin :) Är supernöjd med den och trivs riktigt bra i den!
Det var skönt att gå runt i sin ensamhet också för en dag.. man behöver lite tid för sig själv ibland också :) Men sen träffade jag ju Isabell och Nixon också så helt själv var jag ju inte hela tiden :)

På tåget på väg till Malmö så satt det en kille i sätet bakom mig och snackade med en tjej som också var hans kollega (i telefon då alltså). Lyssnade jättelänge på dem och tillslut förstod jag det som att han och hans kollega (tjejen som han pratade i telefon med) hade haft sex och mannens fru visste inte om det dårå. Det kändes som en jävla film! Haha ;P

Idag blir det psykologiplugg och sen träning med min kära vovve.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0