Panikångest AB

Hej, jag heter Filippa och jag är världens största idiot. När jag var på brukshundsklubben ikväll hade jag båda hundarna med mig. Belker och jag var ute på planen och tränade medans Gaston satt i bilen, med bakluckan öppen (resten av bilen var låst). När allting var slut gick jag till bilen och släppte in Belker i bilen, slängde in alla grejer och slängde igen luckan. Tror ni jag hittade bilnyckeln då? Nej... utan 25 man från klubben gick runt i mörkret och letade. Snacka om pinsamt.

Det hela slutade med att pappa fick åka hem till mitt place och ta extranyckeln (tack gode gud för att den fanns) och sedan köra den till mig i Rinkaby. Den riktiga nyckeln låg i bilen.

Så det var min lilla historia.
Ge aldrig några nycklar till mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aw, klantis :P
Jag är fortfarande inte träningsredo :( Sorry. Får satsa på nästa vecka one more time...

2008-04-07 @ 22:48:48
URL: http://www.sofiagjerstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0