Semesterdrömmar

Min mamma ringde från Bangkok igår. Det var 34 graders värme och sol. Åh, vad jag också vill resa nu. Ingen som känner för att ta en liten tripp med mig? ;)
De ringde även imorse klockan 8 (klockan var 13 där då) och sa att de var skittrötta eftersom de hade gått i världens största varuhus. How nice. Bäst för de att de köpt lite presenter till mig ;)

Idag blir nog en slappedag. Ska skriva lite biologi, ut och springa och lite så. Sen blir det att fira loverns födelsedag hemma hos mig ikväll med lite tacos och så. Har nyss varit hemma hos honom och ätit en födelsedagsfrukost.

Att vara hemma själv är än så länge inte så farligt. Jag trivs riktigt bra faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0