Stäääda stääda

Imorse vaknade jag klokcan 04.30 - Lion hade varit och pillat på väckarklockan ;P Tack Puppy ;) (För er som inte vet så är Lion min vän Mikaelas son). Sen somnade jag om och gick upp klockan 7 för att jag skulle skjutsa D till jobbet :) Efter det kom jag hem och började städa som bara den, riktigt duktig är jag :) Har städat hela huset nu :) Förutom sovrummet där jag ska byta lakan och sånt sen för vi ska ju sova där i 2 nätter till :)

Efter städningen åkte jag hem till mormor och åt middag, mycket gott :)

Resten av dagen vet jag inte vad som händer.. friskis ikväll iaf :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Micca

haha det va skoooj, skratta för mig själv när du skicka ;D
när du väl va i farten me o städa kunne du ju kommit bortom, stort behov här ;D
puss

2008-04-16 @ 14:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0