Thailand-dreams

Men shit vad sugen jag är på att resa nu. Det blir ännu värre av alla mail jag får av mamma där hon säger att "det är 35 grader och sol här". Usch vad orättvist!!
På fredag kommer dem hem! :D Ska bli riktigt spännande att se vad de köpt till mig :D ...och vad de köpt till sig själva också :)

En annan sak som är fett orättvist är att buf online aldrig kan funka. Jävla skitfan. Alla lärare tror typ att jag inte lämnar in grejer, när det i själva verket är mailfan som inte fungerar!!!

Nej nu blir det plugg och sen vid 5 ska jag in till stan och lämna en grej till D... och sen ska ja hämta honom sent ikväll så han kan hålla mig sällskap inatt :)

Kommentarer
Postat av: S A R A

vill oxå åka utomlands :)

2008-04-14 @ 13:07:46
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0