Alltid kul med komplimanger

Gud vad kul det är när man får komplimanger. En kille på gymet är fullständigt såld på mina axlar. Konstigt... jag har aldrig sett mina axlar som något extra snyggt på min kropp. Men han nämner det varje gång. "Dina axlar är såååå snygga!" säger han. Men det är ju kul att han tycker det.

Egentligen vet jag inte vad jag tycker är snyggt på min kropp. Ingenting just nu, I guess. Men jag har alltid gillat min mage. Den vägrar liksom bli fläskig fast allt annat blir det. Röven och låren kan vara hur stora som helst. Men min mage, den är något att stirra sig blind på ; )

Nej, bort från ytligheten och tillbaka till m a t t e n. Tjoho!
//Ippa


Kommentarer
Postat av: Sofia

Näe... inte jag heller. Flyger hem imorgon...

2008-12-17 @ 21:43:31
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0