Denna dagen...

Idag har jag gjort en massa "måste"-saker. Har pluggat en massa inför tentan på fredag. Jag säger bara... det är tur att jag har vänner som är grymma på matte : ) För jag suger, verkligen. Känns nästan ännu mer deprimerade när de säger "aa men det är bara att göra så och så..". Haha, jag känner mig så jävla kass : )

Sen var jag och tränade med mamsen och nu sitter jag och äter kassler : )
Väntar på att Bonde söker fru ska börja och sen blir det duschen efter det. Efter mitt tvtittande och dusch blir det mer plugg fram tills D kommer och myser med mig vid 22 : )

En sak har jag btw funderat mycket på. Det här med julen alltså... det är så himla mysigt. Men det är så jäkla svårt. Mina föräldrar är ju som ni säkert förstått skilda. Jag har 2 systrar på varje sida som man brukar vilja träffa på julen. Sen är det släkten... jag älskar de flesta i min släkt och klart man vill hinna träffa alla då också. Sen har vi det där med pojkvännen. Han och jag "firar" vår 4:e jul tillsammans. Vartannat år firar han dock i Göteborg. Jag ser honom som en familjemedlem så det känns dumt att vi inte firar tillsammans. Men samtidigt vill man ju fira med sin familj. Kanske man får börja kompensera nästa år? Att man firar med sin familj vartannat år och vartannat med honom? Usch så svårt. Hur gör ni andra? Det ska tilläggas att han inte verkar sådär jättepositiv till mitt förslag... och det blev inte direkt en positiv överaskning för mig.... Han anser att man kan börja fira tillsammans när man bor tillsammans... Var ligger logiken i det? Är vi inte en familj förrän vi bor tillsammans?

Jaja, det finns värra saker att oroa sig för...
typ tentan eller så...

Kommentarer
Postat av: Sofia

när träffas vi då? 23:e eller?

2008-12-17 @ 20:49:58
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0