Hemma från Båstad!

Hej kära läsare!

Nu är jag hemma från Båstad. Det var hur skönt som helst. Jättegod middag på kvällen och en massa umgänge. Sen blev det att sova i en underbar säng och efter det en god frukost. Sen blev det rygg och nack-massage för min och Dagges del. Så skönt. Alla borde unna sig det ibland. På mig gjorde det mest ont faktiskt... hade muskelknutor ända från ländryggen och upp i nacken så om jag hade ont i ryggen var inte så konstigt enligt henne. Ohhfan... blir nog massage oftare för min del.

Ikväll ska jag ta det lugnt och möjligtvis räkna lite läkemedelsberäkning.
Imorgon blir det jobb 10-17 :S Vill inte.... har varken tid eller ork. Verkligen inte tid... två tentor nästa vecka.. :S:S

Ahja, det ska väl gå det med.
Som sagt... det finns omtentor ;P

Puss
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0