Hemma från sminkparty : )

Hej, nu är jag hemma igen : )
Och jag vill bara säga... ibland är det underbart att vara tjej. Ofta inte, men idag är det så.

Var hemma hos en bekant som hade ett s.k. sminkparty där en tjej som är säljare för märket Cosmopharma. Vi fick vars en spegel och sen fick vi testa att ta bort det gamla sminket med deras egna produkter och sen fick vi lägga makeup med foundation, puder, rouge, ögonskugga, ögonbrynspenna, läppstift och allt möjligt. Det var verkligen kul och intressant. Och jag, som är ett freak vad gäller smink och skönhetsprodukter över huvud taget lärde mig faktiskt en hel del nytt. Kul! Man kan aldrig lära sig för mycket.

Jag trivdes bra med produkterna jag fick testa så givetvis beställde jag lite också... eller inte så lite ;P Jag beställde bland annat foundation, puder och rouge. Sen kanske det blir mer sen, vem vet.

Här kan du läsa om Cosmopharma!

Jag funderar på att ha ett eget sminkparty sen hemma hos mig. Ska höra mig för och se vilka som är intresserade : )

Pusspuss
//Ippa


Kommentarer
Postat av: Micca

jaaaag, inte mitt i veckan iofs :/

2008-12-05 @ 10:15:04
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0