Hemma igen

Så... nu var man hemma igen efter att ha varit på kalas hos Micca. Det var trevligt och gott : ) Vad vi gjorde efter att alla gästerna gått tänker ja inte berätta haha. It's our secret. Eller hur Mikan? ; )

Så nu när jag kom hem så provade jag att göra en gammal tenta från 2005 i samma ämne som vi ska ha tenta i på fredag. Det gick skitbra med vissa uppgifter. Men vissa gick riktigt dåliga. Jag fick kolla på svaret för att kunna räkna mig till det över huvud taget. Skit också. Hur ska detta gå? En sak är säker... om jag klarar det så blir jag riktigt förvånad.

Nej... morgondagens planer då... plugga som en gris, träna, gå i stan och köpa en julklapp + strumpbyxor. Sen träffa D lite senare på kvällen. Torsdagen blir råplugg.... fuck vad jobbigt detta är =/

Puss och godnatt
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Micca

haha ja det håller vi för oss själva minsann ;D

2008-12-16 @ 22:57:08
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0