I'm not ready to die

Så... nu har man nyss suttit och lipat framför ett avsnitt av Dr.House. Min älskade pojkvän gav mig säsong 2 i julklapp. Haha... lite avslöjande... vem ska ge mig säsong 1? ; ) Av hans föräldrar fick jag ett presentkort på rygg och nackmassage. Det behöver jag verkligen! Har så jävla ont i ryggen nu så jag vet knappt var jag ska ta vägen.. usch, detr gör verkligen skitont. Säkert ännu värre nu bara för att jag är sjuk. Usch... mår asdåligt!!

En glädjande sak är att min pojkvän blev jätteglad för sina julklappar, särskilt fotoboken jag beställde till honom. La ihop en massa bilder och skrev massa grejer som rubriker och så och satte ihop det i en bok. Rekommenderas varmt! allt det gjorde jag på nätet!  : )

Nej... nu har jag så jävla ont så jag måste gå in och ta en varm dusch. Nu fattar jag varför alla gravida tycker det är så jävla skönt att gå in i duschen/badet. Lovely! Nackdelen är att det nästan gör ännu ondare när man går ut därifrån. Men va fan, det lindrar ju smärtan för en liten stund...

Imorgon är det lillejulafton. Då blir det att träffa Carro (yeah!) och sen hem till pappa och fira jul där : ) Ska sova hos min pappa tills på julaftonsmorgon!

Puss på er
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0