Jag är verkligen så sjukt trött på allt nu...

Sitter här framför datorn nu... Syster yster har nyss varit här och firat jul med oss. Mår så sjukt kasst... och fest ikväll blir det nog ändå. Sällan jag bangar förstår ni. Egentligen har jag viktigare saker att göra... som att läsa 300 sidor... och städa mitt rum. Men jag ska väl hinna göra liiite viktiga saker också..

Igår på julafton gick jag och lade mig 23.00. Åt 1 köttbulle och 1 julgodis av allt gott som fanns. Aptiten är lika med noll just nu.

Vad fick jag då?

1 rostfärgad/orange kofta
1 lila t-shirt
1 lila bolero
Lila leggings
1 vit sjal
1 beige sjal
Svarta skinnvantar
Strumpor
8 martiniglas
4 stycken kaffemuggar - Filippa K
1 halsband - Faith, Hope, Love
Dr. House säsong 1 & 2
Presentkort på massage - På Hälsa&Helhet
1 SPA-set
1 magnettavla - IKEA
Grytvantar - Marimekko
Kökshanddukar - Marimekko
1 kuvertväska - Fiorelli
3 st bodybutter  - Bodyshop
1 par svarta byxor (ska bytas, för stora) - H&M
1 svart BH (ska bytas, för liten) - Lindex
2 st skålar, 1 svart och 1 vit - Orrefors
Gratängformar 3 st vita
2 st champagneglas till min samling - Orrefors
1 Svart armband med blomma på
8 olika ögonskuggor - H&M
1 turban i mikrofiber (torkar håret fortare)
4 st dricksglas - Marimekko


Jag har mest fått grejer till hemmet : ) Men det gör inte mig något att jag kommer ha världens finaste hem! Man köper kanske inte marimekko grejer till sig själv direkt... sen har man ju så mycket annat att köpa när man väl flyttar så bra om man får så mycket som möjligt!

Nej nu ska jag ta tag i mitt tråkiga liv... för ja, just nu är jag väldigt väldigt trött på det.

Puss
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0