Om gårdagen och idag : )

Så... nu är jag tillbaka. Har varit hos pappa och har därmed varit ifrån min dator som jag aldrig orkar släpa med mig. Och hans orkar jag inte gå in på för den är så seg.

Igår var jag i skolan från 9-12 och sen stack jag och D till stan och käkade och så : ) Kollade på lite grejer. Sen på kvällen blev det utgång på banken. Det var sjukt må jag säga. Tack vare att jag gick ut har jag en blå kind. Haha, jaja. Många sjuka idioter finns det. Men det var svinmycket folk faktiskt... packat.

Idag har jag varit ledig så jag sov länge och sen var jag och Micca i stan. Sen tränade jag efter det på gymet. Nu har jag dåligt samvete och är sjukt stressad över plugget... 3 tentor... har knappt börjat plugga. Ahja... jag är helt slut i huvudet helt enkelt =/

Ikväll ska jag P L U G G A och packa och så... Imorgon åker jag och D till Båstad och bor på SPA : ) Ska bli så jävla gött! : )
Nej... nu väntar duschen!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0