Praktiska tentan

Jaha, då var den praktiskt tentan avklarad (nästan...). Gjorde 4 moment - injektion, pvk, venprov och blodtrycks/puls-mätning. Jag klarade alla förutom PVK, alltså 3 av 4 moment. Det var tydligen fler som kuggade på den. Men jaja, så är det... behöver i alla fall bara göra om det momenten så jag slipper göra om de andra för de är jag trots allt godkänd på. Anledningen att jag kuggade var att jag höll ett av mina fingrar fel. Hur störigt är inte det?

Haha, finns kanske värre saker att oroa sig för. Jag kommer ju säkert klara det nästa gång...

Idag är det träning och tentaplugg som gäller. Har som sagt läkemedelstenta på fredag. It sucks. För ni som känner mig kanske vet att matte inte är min starkaste sida direkt.... blä =/

Pusspuss
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0