Så jävla besviken

Jävla nyårshelvete! VARFÖR i helvete firar man det. Det är ju precis som alla andra år - misslyckat! Sen fattar jag inte hur folk kan vara så jävla ego. Blir så jävla förbannad över att jag ALLTID försöker kompromissa, försöker lösa saker och göra så att det blir bra för alla involverade. Sen finns det människor som inte försöker ett dugg, som inte vill få fram en lösning.

Jag fattar ingenting. Är jag så jävla dum i huvudet?! 
Era själviska aktioner är det i alla fall - sjukt korkade!


PISSED OFF!


Kommentarer
Postat av: Micca

tråkigt d blev så, taskigt! men du kommer ha kul ändå, om inget annat får du komma o hälsa på oss :) jag vet två iallafall som hade blivit glada <3

gott nytt år mitt hjärta

2008-12-31 @ 12:09:46
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0