Sjuk...

Ja jag har knappt sovit någonting inatt. Min hals gör så ont så det känns som någon står och river med ett rivjärn där nere. Min näsa rinner så jag har snart snor över hela min dator (mys...). Usch... jag hatar att vara sjuk. Särskilt nu också vid jul....

Well ska väl berätta lite om igår. Igår satt jag nämligen och pluggade hur länge som helst... hann  med att sammanfatta ett helt kapitel. Duktigt Ippa! Sen var jag och handlade de sista julklapparna : ) Äntligen färdig!! Sen stack jag till D och kollade på någon tråkig fotbollsmatch. Sen kollade vi dock på "Heartbreak hotel" haha... den är så rolig ;D

Idag ska jag få min första julklapp. Det är D som ska komma och lämna och han ska få sin också såklart : ) Spännande! Fast jag vet redan vad jag ska få typ.... han är inte så bra på att gömma sina presenter direkt. Haha, jaja ; ) Vi får väl se vad han säger om sina då ;)

Idag stå plugg på "att-göra-listan". Så tråkigt, men nödvändigt. Ikväll kommer Carro hem : ) Så kul! ;D Har saknat henne massor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0