slut...

Hej. Det var ett tag sedan.
Jag har haft fullt upp med julfirande, jobb och annat. Har varit jättesjukt så det har tagit myckety på krafterna. Som tur är så är jag på bättringsvägen, äntligen!  På juldagen mådde jag så kasst... åt 1 köttbulle under hela dagen. Juldagen var jag ute, men det borde jag aldrig varit. Sen annandagen besökte jag mellandagsrean och sen var jag i Hörby hos min styvpappas mor. Igår var det 50-årsfest hos min pappa. Mycket folk! Hela helgen har jag jobbat... ska skönt att jobba lite mindre nästa år faktiskt...

Just nu är jag så jävla less på allt. Är så besviken på folk i min omgivning. Plus att jag är trött på att inte få träna och komma igång igen. Saknar det när jag är borta från det. Hopplöst att det snart är en massa tentor på G också.... usch.... jag kommer typ inte överleva detta.

Puss på er
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0