Vi välkomnar 2009, men först...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Ja, jag började på högskolan.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga alls.
3. Blev någon/några av dina vänner/släktingar föräldrar i år? Nej inte detta året, men 2009 så : )
4. Dog någon som stod dig nära? Nope
5. Vilka länder besökte du? Cypern
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Ja, och jag vet att jag kommer få det : )
 7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? - 5 Juni
8. Vad var din största framgång 2008? Att komma in på högskolan.
9. Största misstaget? Usch... finns så många.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, hela sommaren var katastrof.
11. Bästa köpet? Jadu...
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa... studenten.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? "24 timmar" - Magnus Uggla ;D
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Varken eller...
16. Vad önskar du att du gjort mer? Visar mer uppskattning till människor jag tycker om.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat
18. Hur tillbringar du julen? hos mamma
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? DH
21. Bästa boken du läste i år? "En sorts kärlek" av ´Ray Kluun
22. Största musikaliska upptäckten? Njee
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer ja inte ihåg, men muggar och sånt
25. Något du önskade dig men inte fick? Tror jag inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Var i Stockholm med min älskling
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag kom underfund med mig själv på något sätt, och det var en stor vinst för mig.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Som vanligt? HAHA
29. Vad fick dig att må bra? Mig själv för en gångs skull
31. Vem saknade du? Många vänner....
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ronaldo ... mums
32. De bästa nya människorna du träffade? Vet ej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0