Vilket jävla bra avslut då...

2008 har varit ett sjuukt bra år. Men mellan varven har jag mått riktigt skit. För det mesta har jag varit så lycklig att jag nästan varit rädd för mig själv. Så... för det mesta har varit 2008 varit ett positivt år! Men sen har vi stunder som nu... då man mår riktigt skit. Då man inser att det knappt finns någon som bryr sig om mig över huvud taget. Hade det inte varit för min älskade pojkvän hade jag gått under jorden, här och nu. 

Jag gissar att det är vid sånna här tillfällen, när det verkligen gäller, som man inser vilka som är sina riktiga vänner.

Jag ska fan snart gå och lägga mig. Om 2009 börjar såhär, hur fan ska då resten av året bli?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

what happened?

2008-12-31 @ 18:24:42
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0