Äntligen HELG! :D

Nu är det äntligen helg :) Skolan idag var ganska ok så det var ju skönt. Gick bara till 12.30 :) Stack hem och sov en halvtimme sen gjorde jag lite projektarbete. USCH säger jag bara! Inte kul att börja sin helg på det viset, men men. Det måste ju göras...
Jag ska snart hem till pappa och lämna av lite grejer eftersom jag och älsk ska sova där inatt, sen ska jag iväg och träna lite styrketräning faktiskt. Härligt. Jag känner egentligen inte att jag har tid till det...
Ikväll blir det bio med Dagge - ska bli skönt och myyysigt :) Ska fira att han fått nytt jobb - Grattis darling :)

Planer för helgen
Lördag: Ska göra lite PA och psykologi, städa mitt rum och sen vara med Micca på kvällen. Kanske man kan springa en liten runda också? :)
Söndag: Råplugga psykologi typ hela dagen. How fun?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0