Idioti!

När jag sprang runt här i lägenheten och plockade undan lite saker hörde jag plötsligt en massa rop. Det var invandrare som hade samlats utanför migrationsverket med en massa skyltar och sverigeflaggor. De skrek "Vi vill leva, vi vill stanna". Antagligen är det ännu ett 20 tal irakier eller invandrare från andra länder som blivit avvisade, efter att de påbörjat ett nytt liv och äntligen fått en andra chans - något som de kan vara lyckliga över. Vårt Svergie har antagligen gett dem hopp.

Fy fan för dessa svenska myndigheter som tar in en massa invandrare för att sedan skicka hem dem igen där de riskerar att bli dödade, torterade, könsstympade och en massa andra hemskheter. Inser dem inte att de förstör dessa människors liv? Det är fan inte humant.

Sen är jag också jävligt trött på alla främlingsfientliga personer, små smygrasister som påstår att de inte alls har något emot invandrare. Ändå påstår de att ALLA invandrare är terrorister, självmordsbombare eller kriminella på något annat sätt.

Då vill jag bara fråga er en sak. Vilka är det som sitter i fängelse? Svenskarna eller invandrarna?

Denna jävla media också, som ser till att skriva stora artiklar så fort det är en invandrare som gjort något kriminellt. Titta bara på nyheterna... Tar de någonsin upp några hemskheter som kristna människor har utsatt andra människor för? Nej, det händer sällan.

JAG om någon är en person som borde ha fördomar om invandrare - och det har jag också. Jag är inte fri från fördomar, vem är det liksom? Men alla borde tänka om och sluta vara så jävla insnöade.

Folk har fördomar mot er också. Tänk på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0