Lite för lite att göra såhär på en Torsdag...

Nej, men nu är det så att det är för MAYAS skull jag skaffar en blogg (eller nja, för min egen skull, så jag slipper höra en massa tjat ;P). Jag som trivdes med att blogga på lunarstorm ;);)

Idag har varit en sjukt slapp dag faktiskt. Var på en föreläsning om sex och samlevnad och det var faktiskt ganska kul :) Tanten var rolig som få. Fast lite för mycket killsnack tyckte jag... vi tjejer kommer i skymundan alldeles för ofta. Bajs på det.

När jag kom hem såg jag att jag hade fått nya numret av veckorevyn hem i brevlådan. Då kan man inte bli annat än glad :) Läste den och lyssnade på 2pac samtidigt. Kan knappt beskriva hur gött det kändes :)

Oh well. Idag blir det aerobic och massa historia och samhällesplugg. Det sistnämnda hade jag gärna skippat. Sen ska jag ju vara med min honey också. Det är ju aldrig fel.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0