Malmö med honey! :)

Idag har det varit en bra dag :) Stack till Malmö med Dagge imorse så vi var där vid tolv. Va i en massa affärer sen blev jag bjuden på en god middag också ju :) På Jensens till och med :) Jag fick en jättefin tröja också :) Tack för det honey! <3

Var och tränade step nyss men fick gå efter halva passet... hade sprängande huvudvärk och försök gå upp och ner på en stepbräda då.. Usch säger jag bara, men får ta nya tag imorgon!

Imorgonbitti ska jag på polisförhör angående misshandeln på hesslegatan för 3 (?) veckorsen. Trodde jag skulle slippa vittna, men inte det nej. Men allt kommer gå bra och jag tror inte någon av de två jag käner kommer åka dit för det i alla fall. Det är ju positivt.

Annars är allt bra, ska snart äta lite och sen blir det tv-tittande och panodil-knaprande hela kvällen.

Kyss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag och Julia hade bodybalance idag och satt inne i en sal och väntade på att det skulle börja. Så säger julia: där är ju filippa. :P hoppas det blev bättre sen!

2008-02-12 @ 20:57:42
URL: http://www.sofiagjerstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0