När man har tråkigt...

Hur svarar du i hem-mobiltelefonen?
"Hallå" eller "Hej det är Filippa"

Ringer det mycket till dig? 
Det varierar

Ringer du mycket? 
Nja, inte direkt. Orka, haha.

Vem ringde du senast?
Mamma

Hur mycket pengar har du?
Typ 6000?

Senast kramat och när?
Dagge, typ i lördags.

Antal timmar sömn inatt? 
7

Sov du ensam?
Japps

Vem sov du hos senast? 
Dagge

Vem sov hos dig senast? 
Dagge

Vem/Vilka vet mest om dig? 
Dagge I guess

Vem vet du mest om? 
Dagge, haha.

Vad ser du fram emot? 
Studenten!

Vad vill du ha just nu?
Jag vill ha tillbaka min älskade hund Nellie<3

Vem hånar du?
Töntar

Vem längtar du mest efter?
Min baby

Vem vill du helst slippa?
En dum jävel som börjar på P och slutar på L

Anser du dig själv snygg? 
Nej

Är du en bra partner?
Nej, haha

Har någon varit otrogen mot dig? 
Japps

Har någon varit otrogen med dig, mot någon annan? 
Japps

Har du varit otrogen? 
Ja, i ett gammalt förhållande

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja

Vad åt du senast?
Chili con carne

Är du polare med grannarna?
Nej inte direkt, men här bor en ganska snäll tant ;P

Har du varit utomlands?
Jajemensan

Vilken tid gick du upp imorse?
06.45

Vad gjorde du kl 1 inatt? 
Sov som en gris

Vad är det första du gör på morgonen?
Stänger av mitt alarm

Vad ska du göra efter det här?
Läsa lite filosofi, sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0