Söndag

Denna dumma dumma dag... varför är söndagar alltid så tråkiga? Sjukt.
Igår hos Carro var iaf trevligt. Vi åt tacopaj och tittade på melodifestivalen. Sen stack vi till en förfest på egna hem och det var lite trevligt att träffa folk och så, men inte så kul ändå när man är chaufför :P
När vi kom hem därifrån så gjorde vi lite samhällsarbete (!) LOL på oss - en lördagkväll! Inte för att vi gjorde det särskilt länge men ändå.

Jag har ett problem. Jag kan typ inte lägga upp bilder på bloggen. Alla mina bilder som finns i datorn är JPEG-filer och webblogg.se stöder inte den typen av bilder. Hjälp någon?

Min dag idag kommer bestå av Samhälle och Historia. Deprimerande men nödvändigt.


Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0