Sorlig dag faktiskt.

Hej!

Måndag igen.. världens sämsta dag efter söndagen.. fy fan, riktigt jobbig. Efter skolan var jag och tränade - styrketräning på gymmet+core blev det idag. Så jag är lagom trött nu ;P
För övrigt så är det största samtalsämnet hemma hos mig för tillfället hur och när vi ska avliva vår älskade hund Nellie. Känns inte kul... På fredag är förmodligen sista dagen jag ser henne.. sen kommer jag aldrig mer träffa henne :'( Vill bara att hon ska leva för alltid. Nellan - vi älskar dig.

Imorgon ska jag och Dagge till Malmö och ha det skoj. Ska bli skönt att komma ifrån lite från allt det sorgliga som händer här hemma nu.

Usch ja.. inget kul alls. Men efter regn kommer solsken.

Godnatt :)

Measureman's Nellie <3

Kommentarer
Postat av: Micca

Usch vad sorligt :( Lilla Snellyyy

2008-02-12 @ 16:59:42
Postat av: Ippa

jaaa fy fan :(

2008-02-12 @ 19:19:51
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0