Tillbaka i skolan - Måndag.

Ja, vad ska man säga... sjukt jobbigt faktiskt. Sjukt tråkigt! Men vi var på sjukhuset på studiebesök och det var ganska intressant och så :) Kollade på hjärtat genom ultraljud och så, så det var lite roligt.
Idag ska jag plugga en massa *snark*, och träna styrketräning + core. Dödsjobbigt men kul ändå :)

Ni skulle bara ana hur tomt det är när man kommer hem efter skolan. Ingen som kommer och möter mig och inte står där någon korg där innanför dörren längre. Jag saknar dig Nellan!

image16



Dagens humör: Uttråkad
Dagens mående: Illamående fortfarande, grym mensvärk dessutom
Dagens frisyr: Nedsläppt, plattat
Dagens klädsel: Mörka stuprörsjeans, vitt linne, svart kofta
Dagens planer: Träna och plugga
Dagens materiella vill ha: En tidsmaskin
Dagens längtan: Längtar efter en massa pussar!
Dagens fundering: Va fan är det för fel på vissa fjollor som kommenterar mina inlägg?
Dagens beroende: Träning - måste ha.
Dagens tråkigaste: Skolan
Dagens tidning: K-bladet
Dagens låt: Daughtry - Over you
Dagens Tid : 15.44
Dagens Gör : Hum... tråkar?
Dagens Borde göra : Sova
Dagens har gjort :  Varit i skolan
Dagens tankar : Fy fan vad jag är trött...
Dagens Övrigt : Ni/Du som kommenterar mina inlägg 24/7 - du kommer önska att du aldrig blivit född.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0