Torsdag

Hejsan :)

Imorse vaknade jag hos pojkvännen min och sen stack jag till skolan för att ha religion i typ en halvtimme. Sen efter det stack vi till gymnasiemässan och tittade lite, åt massa godis och lyssnade på 2 "föreläsningar".
Åt på trendie idag också - kyckling/curry baguette. Det var gott :)

Idag ska jag på ansiktsbehandling klockan 19.00 - fixa ögonbrynen och tömma porer och grejer. Ska bli soft :) Har ju inte noppat ögonbrynen nu sen i december så det kommer nog bli lite skillnad :)

Fick min studentmössa idag också. Åh, vad fin den är :) Jag längtar tills jag får använda den :) Nu börjar det kännas att det närmar sig. LYCKA :D

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0