Valentines day <3

Glad alla hjärtansdag på er! Denna underbara dag då man har chansen att visa sin uppskattning (även om jag tycker man kan göra det varje dag). Dagen då ni singlar har chansen att visa att ni gillar någon eller kanske säga till den person ni ofta tänker på att han/hon är speciell.

Dagen har hittills varit lugn och skön. Skolan, sen stan med Caroline & Louise. Ska snart sätta mig och skriva lite projektarbete (panik!).

Väntar på att mamma ska komma hem så hon kan få sin present. Köpte hennes favoritgodis till henne också. Köpte även Patriks favoritgodis till honom såhär på denna kärleksfulla dag! Dagge kommer till mig ikväll och jag hoppas han blir glad för sin present och sina melontuggummin :)<3

image5

Happy valentines day honey <3

Kommentarer
Postat av: Micca

Naaw, darlingar =)
Hoppas han gillade presenten, men d gjorde han säkert =)

Happy Valentine igen bebbeh

2008-02-14 @ 21:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0