Åhus by night

Goddag!

Igår på kvällen bestämde jag & D oss för att åka ner till Åhus. Vi åkte dit vid 20-tiden och tog en glass på Ottoglass. Så jävla gott! Tog en kula Polkagris och en kula Mjölkchoklad. Gott som fasiken.
Sen efter det promenerade vi ner till bryggan, kantarellen och satte oss där på uteserveringen. D tog en öl och jag en cola (någon var ju tvungen att köra...). Vi gick även ut en runda på bryggan.
Det var mycket mysigt måste jag säga : )



Min baby på uteserveringen.



Åhus by night





Oh well. Idag har jag jobbat efter 4 dagars semester. Jobbigt, men ändå kul på något konstigt vis. Jag trivs där helt enkelt. Får utlopp för min kreativitet också : )
Imorgon ska jag upp klockan 05 :S. Ska jobba 06-15. Jobbigt!!!!

Så ikväll blir det mest chill : )



Jag & Belker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0